sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

TUNNETTEKO ICEBUGIT?

Taannoin kaupungilla käydessämme mies raahasi minut urheilukauppaan ja ilmoitti ostavansa minulle kengät. Harasin vastaan. Olisi ollut paljon romanttisempi yllätys joutua temmatuksi sisälle vaikkapa koruliikkeeseen. Mies kysyi myyjältä heti tiettyja kenkiä, joita aloin sitten sovitella. Oikean kokoiset löytyivät ja ne ostettiin. Olin vieläkin empivä. Olin varma, että oli tullut tehtyä turha ostos.

Sitten tulivat liukkaat kelit. "No nyt lähdet kokeilemaan uusia kenkiäsi", mies kehotti. Laitoin jalkineet vähän nyrpistellen jalkaani ja lähdimme ulos. Kengät olivat loistavat! Lähikadulla oli peilijää, jonka pinnalla vesi lirisi. Ja minä astelin kuin kuivalla asfaltilla. Kysymyksessä ovat Icebug -merkkiset nastakengät. Kengillä voi huoletta käydä myös esimerkiksi kaupassa. Lattiapinnalla nastat painuvat automaattisesti sisään. Vain puulattiaa on ohjeen mukaan vältettävä. Lisäbonuksena on vedenpitävyys. Kenkiä myyvät ainakin Intersportit.


1 kommentti:

  1. Mä oon etsinyt uusia kenkiä ja näin eilen Intersportin Icebug -mainoksen, kun ne on nyt siellä tarjouksessa. Noi Icebugit olis kuin mulle tehty :).

    VastaaPoista